سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان

جهت طرح شکایت، مشتریان محترم پردیس میتوانند فرم ثبت شکایت را تنظیم و برای ما ارسال کنند. پردیس در کمترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی به انتقاد و شکایت شما مشتری عزیز اقدام خواهد کرد. لازم به ذکر است که کد رهگیری اعلام شده پس از ثبت شکایت بلافاصله از طریق سایت قابل رهگیری می‌باشد.
در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت شکایت، کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد.

رهگیری شکایت
کد رهگیری:
کد امنیتی:
ورود کد امنیتی:

ثبت شکایت
مراحل رسیدگی
عنوان شکایت:
شرح شکایت:
نوع خدمت:
نوع مشتری: حقوقی حقیقی
شماره همراه:
در صورت وارد کردن شماره همراه، اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه صورت می‌گیرد.
پست الکترونیک:
کد امنیتی:
ورود کد امنیتی: